Pages

Dapatkan Maklumat Terkini Jawatan Kosong Kerajaan Terus Ke Email Anda

Masukkan email anda untuk mengetahui setiap update jawatan kosong terkini di blog ini/Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Saturday 13 August 2011

Kerja Kosong Majaari Services Sdn Bhd (MSSB)


Jawatan Kerja Kosong Majaari Services Sdn Bhd (MSSB)
 
 
Majaari Services Sdn Bhd (MSSB) adalah sebuah Syarikat yang dimiliki oleh Kelantan Utilities Mubaarakan Holding Sdn Bhd (KUM) yang dimiliki 100% oleh Perbandanan Menteri Besar Kelantan(PMBK) ditubuhkan bagi mengurus, merancang dan membangun perkhidmatan pembetungan di negeri Kelantan dengan ini ingin mempelawa calon-calon berkelayakan bagi mengisi jawatan kosong bagi tahun 2011.

1. Eksekutif Pemasaran
2. Penyelia Pemasaran

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN



Kepada calon yang berminat hendaklah menghantar permohonan yang lengkap termasuk resume (latarbelakang peribadi dan keluarga, pendidikan, kelayakan, pengalaman bekerja dan latihan), menyatakan gaji sekarang dan gaji yang dipohon, gambar berukuran passport (tidak dikembalikan) serta nombor telefon bersama sijil yang berkaitan yang disahkan(sekiranya ada) dan dokumen sokongan lain hendaklah sampai ke alamat di bawah:

Majaari Services Sdn Bhd
Lot 188A, Seksyen 21, Jalan Tengku Ismail Off Jalan Telipot
15200 Kota Bharu, Kelantan


Atau

majaari@kumh.com.my
Tel :09-7430055/7430078
Fax :09-7472223

Tarikh Tutup Permohonan:- 25 Ogos 2011

1 comment:

  1. Twin disasters in 2014, including the disappearance of Flight 370 en route from Kuala Lumpur to Beijing, hurt the airline's reputation. But Mueller said its main problems were an unsustainable network of routes, high operating costs and archaic information technology systems, among Watch Online Jobs Alerts On Jawatankosong.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...